••●♥روز ها از پی هم سپری میشوند ...♥●••

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

روزها از پی هم سپری میشوند و من با بغضی سنگین که در گلو دارم ،

            هر لحظه در انتظار دیدن نور امیدی از سوی تو به پنجره ی خاطراتم چشم دوخته ام ...    

           نیستی و نمیدانی مرور خاطراتت در مقابل چشمان خیس من چقدر زجر آور است...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هرروز که می گذرد در پی راهی برای فرار از مرور خاطراتت هستم اما...


اما اکنون فهمیده ام که تمام خاطرات من با وجود تو عجین شده است ...


پس همینجا می مانم در کنار پنجره ی خاطرات و آنها را مو به مو مرور میکنم و هر لحظه به خود می آیم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

و می بینم هرروز با مرور خاطرات شیرین باهم بودنمان و نبودنت در کنارم ،یک قدم به مرگ نزدیکتر میشوم...


آری این است زندگی من...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اבامـہ ے مـطلـب
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, ساعت 12:37 توسط ₪ღ んムdノ ღ₪ |